Syiling terbaru dalam blog

get this widget here

Tuesday, 9 April 2013

Rotated Die Hampir 180/ 360 darjah.












       Nsdk nak kongsikan antara koleksi rotated die yang dimiliki.  Bukannya apa nak 
       bagi semangat...syiling macam ni masih boleh diperolehi dimana-mana kalau rajin 
       sedikit.

       Sebenarnya gambar-gambar di atas telah lama Nsdk ambil. Belajar teknik 
       nak ambil gambil begini dengan Tuan Depankanta.  Macam mana ok tak? 


       5 sen tu Nsdk jumpa kat atas meja...tak de siapa peduli. Biasalah... Nsdk pantang 
       nampak syiling pasti akan dibelek dahulu. Bila jumpa yang terbalik begini memang 
       seronok sangat.  

       Hanya peggemar syiling-syiling error begini sahaja yang dapat rasakan macam 
       mana perasaan  bila terjumpa syiling error.  Kadang-kadang orang pelik dengan 
       hobi kita nie. Nak bagi syiling 10sen pada peniaga pun terbelek-belek dulu. 
       Ha..ha. Buat marah orang je!  








2 comments:

depankanta blogspot said...

Salam nsdk,
Menarik syiling-syiling yang dipamirkan ini terutama syiling 5sen dan juga 10 sen Parlimen, walaupun gred yg dijumpai itu agak kurang tapi ianya satu perkongsian yang menarik kerana rotated die akan ada lagi batch yg sama yg mungkin dapat dicari oleh rakan2 yg lain...Lebih menarik jika nsdk dapat berikan anggaran darjah dan cw/ccw...Tahniah dan Terima kasih nsdk

nsdk said...

Salam kembali Tn. Depankanta,

Nsdk seronok kalau ada kawan-kawan yang dapat syiling-syiling diatas dengan keadaan yang lebih baik. Nanti kongsikan ya!. Terima kasih Tn. Depankanta.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komen Pengunjung



Total Pageviews